Július – Marketing

Július - Marketing

Koraszülött babák kapták az Oxygen Media következő millióját

A koraszülött babák ápolását könnyíti meg az az egymillió forint, melyet a tizedik születésnapját ünneplő Oxygen Media ajánlott fel az Egészséges Újszülöttekért Alapítványnak. Az adomány sorsáról a médiavállalat dolgozói dönthettek. 

Közel fél éve tart az a jótékonysági akció, melynek keretében a tizedik jubileumát ünneplő győri Oxygen Media minden hónapban egymillió forintot ajánl fel egy-egy győri vagy Győr környéki alapítványnak. Hogy pontosan melyiknek, arról az Oxygen csapatának dolgozói dönthetnek, minden részleg a saját személyes indíttatása alapján. Adományhoz jutottak eddig a győri speciális mentők, a pannonhalmi mentőállomás, a hátrányos helyzetű családokat segítő Méhecske Alapítvány, legutóbb pedig a győri kórház koraszülött osztályának Egészséges Újszülöttekért Alapítványa lett a kedvezményezett. 

Ezúttal az Oxygen Media marketinges csapata dönthette el, kihez kerüljön az egymillió forint, s kiderült, mindegyik szakember családjában vagy baráti körében előfordult már, hogy bizony előbb érkezett a várva-várt baba… 

– Elég csak annyit mondani, hogy a férjem is kevesebb mint két kilóval született, s a barátaink között is volt nagy ijedelem, amikor koraszülött babáért kellett izgulnia a családnak – mondja Gombos Éva, a csapat egyik tagja. 

Kolléganőivel nemcsak a pénzről döntöttek, hanem meg is látogatták az osztályt, ahol életre szóló élményt szereztek. 

– Megdöbbentő volt látni, milyen aprók a koraszülött babák, hogy küzdenek ezek az apró, törékeny emberkék! S az is, hogy küzd értük a teljes kórházi csapat, a családjuk. A kezdeti szomorúságot pozitív érzések váltották fel, magával ragadó volt, mennyi szeretetet, elhivatottságot láttunk az osztályon – meséli lelkesen Szabó Döníz, a csapat legfiatalabb tagja. 

Ahogy kollégájuk, Tarcsi Emőke megjegyzi: „segítettünk, hogy segíthessenek”, s ez, a segíteni tudás élménye saját bevallásuk szerint mindennél többet ér.

Az alapítvány egy anyatej-fejőgépet vásárol a felajánlásból, amely megkönnyíti a babájuk mellett aggódó édesanyák életét: a létfontosságú anyatej napi ötszöri lefejésével töltött idő a felére rövidül, s az így felszabaduló időt pedig újszülött babájukkal vagy pihenéssel tölthetik az anyák.

Ahogy a támogatandó alapítvány kiválasztásában teljes volt az összhang az Oxygen Media marketingesei között, úgy a mindennapokban is összeszokott csapatként dolgoznak. „Elmondható ez az egész cégre, nálunk nyoma sincs széthúzásnak, valóban egymást támogató, segítő csapatként, összedolgozva működünk, s ez nemcsak a munkahelyi légkörön, hanem a hatékonyságunkon is meglátszik.” – mondja Tarcsi Emőke. 

„Emellett közös élmények kovácsolnak össze minket – az Oxygen Media születésnapi jótékonykodása is rengeteget ad, nemcsak az érintett alapítványoknak, hanem nekünk, a munkatársaknak is.” – egészíti ki Gombos Éva.